Monkeyink
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
Aliexpress : codes promo valables sur tout le site
Voir le deal

 

 Influenza-like illness (ILI)

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
jukido
je participe
je participe



Masculin
Nombre de messages : 70
Age : 35
Date d'inscription : 18/07/2011

Influenza-like illness (ILI) Empty
MessageSujet: Influenza-like illness (ILI)   Influenza-like illness (ILI) Icon_minitimeJeu 4 Aoû - 13:27

Influenza-like illness (ILI), also known as acute respiratory infection (ARI) and flu-like syndrome, is a medical diagnosis of possible influenza or other illness causing a set of common symptoms, with SARI referring to Severe Acute Respiratory Infection.

Symptoms commonly include fever, shivering, chills, malaise, dry cough, loss of appetite, body aches and nausea, typically in connection with a sudden onset of illness.[1] In most cases, the symptoms are caused by cytokines released by immune system activation.[citation needed]

Common causes of ILI include the common cold and influenza, which tends to be less common but more severe than the common cold. Still less common causes include side effects of many drugs and manifestations of many other diseases.

student loans gov
California Special Needs Trust
Revenir en haut Aller en bas
mrsamct
je participe
je participe



Masculin
Nombre de messages : 96
Age : 34
Date d'inscription : 04/08/2011

Influenza-like illness (ILI) Empty
MessageSujet: Re: Influenza-like illness (ILI)   Influenza-like illness (ILI) Icon_minitimeJeu 4 Aoû - 15:43

hello Influenza-like illness (ILI), also known as acute respiratory infection (ARI) and flu-like syndrome, is a medical diagnosis of possible influenza or other illness causing a set of common symptoms, with SARI referring to Severe Acute Respiratory Infection.
Revenir en haut Aller en bas
 
Influenza-like illness (ILI)
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Monkeyink :: Echanges, discussions :: LE COIN PAPOTAGE ET HORS SUJETS-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser